تور 7 روزه بازدید از 5 کشور اروپایی با یک قطار رؤیایی

0

عبور از بلندترین راه آهن اروپا و جشن گرفتن سال نو در سوئیس، دو ویژگی مهم یک سفر استثنایی با قطار است که در سال نو توسط شرکت Vacations By Rail برگزار می شود. این تور از پنج کشور در تعطیلات سال نو می گذرد و در طول مسیر، مهمانان در ایستگاه راه‌آهن Jungfrau، مرتفع‌ترین ایستگاه قطار اروپا، این قاره را در زیر پای خود می بینند. مسافران این تور به کمک تله‌کابین به بلندترین قله آلپ می روند و پنج شب در دهکده‌ای کوچک در سوئیس پذیرایی خواهند شد.

 

این سفر در لندن شروع و به پایان می رسد. اقامت در هتل های چهار ستاره و برخورداری از همه وعده های غذایی از دیگر ویژگی های این تور است.

برنامه این تور به این شکل است که سفر از لندن آغاز می شود و به بروکسل در بلژیک می رسد. پس از تعویض قطار در بروکسل، سفر تا شهر کلن آلمان ادامه می یابد، جایی که مهمانان، در اولین هتل اسکان یافته و از شام لذت می برند.

صبح روز بعد، همه مسافران سوار بر خط راه آهن آلمان برای سفر به سوییس می شوند که در امتداد تنگه زیبای راین قرار دارد. تنگه راین به خاطر دیوارهای کوهستانی شیب دارش با قلعه ها و دژهای پراکنده معروف است. مقصد نهایی هم اینترلاکن در سوئیس است، شهری که در منطقه ای در رشته کوه های آلپ سوئیس در زیر کوه های ایگر، مونچ و یونگفراو واقع شده است. مسافران تا پنج شب در این شهر زیبا خواهند بود. مسافران می توانند در این مدت از اینترلاکن به سفرهای یک روزه کوچکتر بروند. از جمله سفر با قطار به دهکده کوهستانی مورن که در آن یک تله کابین مسافران را به بالای کوه شیلتورن می رساند، قله ای با رستورانی چرخشی که معروفیت خود را مدیون یکی از فیلمهای جیمز باند است. فبلمی با نام «سرویس مخفی اعلیحضرت» که این رستوران در آن نمایش داده شده بود.

بعد از از آن مسافران به یک دهکده برفی در آلپ که در پایه ایگر واقع شده است، می روند و شام ویژه عید را صرف می کنند.

در روز سال نو، این سفر با گشت‌زنی در راه‌آهن Jungfra ادامه می یابد که یک مسیر نمایشی و جذاب است که با تونل از میان کوه ایگر  می‌گذرد و به سمت Jungfraujoch، سکوی دیده‌بانی در ارتفاع 11332 فوتی به اوج خود می‌رسد.

از ارتفاعات Jungfraujoch، تور از طریق قطار به بازل و سپس پاریس ادامه می‌یابد. در پاریس هم  مسافران سوار آخرین قطار خود یعنی Eurostar به سمت لندن می شوند.

این سفر از 27 یا 28 دسامبر هر سال تا 2 یا 3 ژانویه سال بعد ادامه دارد. هزینه این تور یک هفته ای در سال گذشته 2595 دلار برای هر نفر بوده است و شامل تمام سفرهای ریلی، شش شب اقامت در هتل  و تمام چیزهایی است که در بالا گفتیم. البته ناگفته نمانید که هزینه پرواز از لندن و به لندن به عهده خود مسافران است.

منبع: travelandleisure

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

Call Now Button