خلاصه مطبوعات ترکیه، پنج‌شنبه 26 مرداد 1403

0

وبسایت تی ار تی نوشت:

حریت: “عباس از مجلس ملی کبیر ترکیه خطاب به جهانیان: به غزه می‌روم”

محمود عباس رئیس دولت فلسطین در سخنرانی خود در مجمع عمومی مجلس ملی کبیر ترکیه با بیان اینکه بیت‌المقدس خط قرمز فلسطین است، گفت: با راه حلی که حتی یک وجب از خاک ما را تقسیم کند، موافقت نمی‌کنیم و هیچ راه حلی پیش روی ما نمانده است. تصمیم گرفتم با برادرانم در اداره فلسطین به غزه بروم.

وطن: “از رهبری ترکیه قدردانی می‌کنیم”

محمود عباس، رئیس‌جمهور فلسطین گفت: ترکیه از حقوق مشروع ما دفاع می‌کند. از پیشگامی ترکیه تحت رهبری اردوغان قدردانی و از مردم برادر ترکیه که از مردم فلسطین حمایت می‌کنند تشکر می‌کنیم.

استار: “اردوغان: بازگشتی وجود ندارد”

اردوغان با تاکید بر اینکه عقب نشینی در مبارزه با تروریسم کاملاً غیرممکن است، گفت: تا زمانی که تروریسم را به عنوان منبع تهدید برای کشورمان از بین ببریم‌ با عزم و قاطعیت به مبارزه خود ادامه می‌دهیم.

صباح: “خطوط هوایی ترکیه برای نهمین بار متوالی به عنوان بهترین در اروپا انتخاب شد”

ترکیش ایرلاینز برای نهمین بار متوالی به عنوان «بهترین خطوط هوایی اروپا» انتخاب شد.

یئنی شفق: “در برنامه معروف فوتبال انگلیس از یوسف دیکچ با تحسین یاد شد”

یوسف دیکچ، تیرانداز ملی پوش کشورمان که در المپیک 2024 پاریس خبرساز شد، سوژه برنامه معروف فوتبال انگلیس «استیک تو فوتبال» بود. یان رایت بازیکن سابق فوتبال به هنگام صحبت از یوسف دیکچ با تحسین گفت: در المپیک از عینک، گوش‌گیر و سلاح‌هایی با لوازم بسیاری خاص استفاده می‌کنند. این مرد آمد، عینک معمولی خود را زد. با یک دست در جیب شلیک کرد و دوم شد. صادق باشید، سطح اعتماد به نفسش تا حدی بالا بود که نیازی به استفاده از تجهیزات بیشتر ندارد.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

Call Now Button