مطبوعات ترکیه سه‌شنبه 2 مرداد 1403

0

شبکه تی ار تی نوشت:

روزنامه ینی شفق: صادرات برق از ترکیه به عراق از سر گرفته شد

ترکیه صادرات برق به عراق را پس از یک وقفه 3 ساله از سر گرفت. آلپارسلان بایراکتار وزیر انرژی و منابع طبیعی ترکیه گفت: با پروژه جاده توسعه، صادرات برق به کشور همسایه خود عراق را از سر گرفتیم و با آنها به رفاه و آرامش منطقه کمک خواهیم کرد.

 

روزنامه صباح: هفتمین کشتی به “ناوگان انرژی” ترکیه پیوست

ترکیه در حال آمادگی است تا فعالیت‌های اکتشاف و حفاری نفت و گاز طبیعی خود را که در حال حاضر با 4 کشتی حفاری و 2 کشتی تحقیقاتی لرزه نگاری، در دریا به پیش می‌برد، با هفتمین کشتی‌ای که به ناوگان خود اضافه می‌کند، به سطح بالاتری ارتقاء دهد.

 

روزنامه خبرترک: پل مرزی دوم با یونان

عبدالقادر اورال اوغلو وزیر حمل و نقل و زیرساخت ترکیه با تاکید بر اینکه با دومین پل گذرگاه مرزی که بر روی رودخانه مریچ بین دروازه های مرزی ایپسالا و کیپی ساخته می شود، ارتباط عملکردی ترکیه در مسیر سلانیک- صوفیه – برلین تقویت خواهد شد، اعلام کرد، پل به صورت 4 خطه به طول 841 متر طراحی شده است.

 

روزنامه حریت: وزیر حمل و نقل و زیر ساخت ترکیه از شکسته شدن رکورد جدید خبر داد

عبدالقادر اورال اوغلو وزیر حمل و نقل و زیرساخت ترکیه اعلام کرد: فرودگاه آنتالیا همچنان در حال شکستن رکورد است. در این فرودگاه در روز شنبه 20 جولای 2024 با 213 هزار و 161 مسافر به بالاترین تعداد مسافر در سال 2024 رسیدیم.

 

روزنامه استار: خدمات اینترنت رایگان در هواپیما

ترکیش ایرلاینز تفاهم نامه‌ای را با ترکست امضا کرد تا خدمات اینترنت رایگان و نامحدود که از پایان سال جاری شروع شده و تا دو سال دیگر تکمیل می شود را در تمامی هواپیماهای خود به مسافران خود ارائه دهد.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

Call Now Button