10 محله برتر برای زندگی در جنوب آمریکا از نظر مشاوران املاک

0

جنوب آمریکا بیش از ده ایالت از جمله ویرجینیا، فلوریدا، تگزاس و آرکانزاس را در بر می گیرد و بخش بزرگی از کوه‌های آپالاچی، هزاران مایل خط ساحلی و تعداد زیادی از تپه‌های متحرک و زمین‌های کشاورزی سرسبز را نیز در خود جای داده است. دمای این منطقته معتدل ​​تا گرم است و بسیاری از این ایالت های جنوبی دارای آب و هوای واقعی چهار فصل هستند. برای مثال در کارولینای شمالی می توانید در تابستان، از آفتاب، شن و ماسه و موج سواری در ساحل لذت ببرید.

در پاییز هم کوه ها میزبان  برگ های پاییزی زیبایی هستند و هنگامی هم که زمستان فرا می رسد، می توانید به پیست های  اسکی مختلف بروید.این عوامل، به علاوه شرایط زندگی آرام این منطقه، آن را برای تازه واردان ایدئال می کند. با این حال، برخی از این مناطق برای ساکنان جدید مناسب‌تر از سایرین هستند.

در این مطلب به کمک چندین مشاور املاک محلی، فهرستی از بهترین مکان‌ها برای زندگی بر اساس استانداردهای زندگی، فعالیت‌های تفریحی و فرصت‌های مسکن تهیه شده است.  با ما باشید:

1- چارلستون در کارولینای جنوبی

آخرین رتبه‌بندی ها در مورد بهترین مکان‌ها برای زندگی در ایالات متحده شامل چندین مقصد جنوبی از جمله چارلستون(Charleston) در کارولینای جنوبی است. نزدیک بودن چارلستون به اقیانوس و شبهای پر جنب و جوش آن، برای متخصصان جوان و خانواده هایی که به دنبال پایه گذاری یک زندگی جدید هستند بسیار مناسب است.طبق گفته یک کارشناس املاک، میانگین ارزش خانه در چارلستون در حال حاضر حدود 567 هزار دلار است که بالاتر از میانگین کل بازار مسکن ایالات متحده است که در حدود 360 دلار است.

مطالب مرتبط
البتهاحتمالاً گزینه های ارزان تری در خارج از مرکز شهر چارلستون پیدا خواهید کرد. به گفته این مشاور املاک، نورث چارلستون، گوزکریک و لدسون برخی از مقرون‌به‌صرفه‌ترین حومه‌های چارلستون هستند. همچنین جزیره جانز یک جایگزین عالی برای مناطق مرکز شهر چارلستون است، زیرا افراد ضمن جدا شدن از زندگی شلوغ شهری و داشتن سبک زندگی راحت تر، می توانند از رودخانه کیاوا که هم مردم محلی و هم ساکنان خارج از شهر را جذب می کند، می توانند با لذت بیشتری زندگی کنند.

چارلستون کارولینای شمالی

2-شناندوا ویرجینیای غربی

یکی از کارشناسان انجمن املاک ویرجینیا، می‌گوید: «اخیراً شاهد افزایش قابل توجه خریداران خانه‌ای بوده‌ایم که به مناطق روستایی‌تر ایالت ویرجینیا مانند دره شناندوا (Shenandoah) در ویرجینیای غربی می‌روند. به گفته وی این مناطق روستایی، زیبایی طبیعی و آرامش بیشتری نسبت به بسیاری از مناطق حومه‌ای و شهری دارند. ضمن اینکه از طریق دورکاری و همچنین گسترش مناطق تحت پوشش اینترنت، تقاضای بیشتری برای شهرهای کوچک‌تر مانند هریسونبرگ، وینسبرو، لکسینگتون و استونتون وجود دارد. این کارشناس املام اضافه می کند که مردم با این کار از نظر اندازه خانه، زمین و سبک زندگی بهره وری بیشتری پیدا می کنند و در عین حال، هنوز به اندازه کافی به مرکز ایالت نزدیک هستند و چند روز در هفته با رانندگی به محل کار خود می روند. به عنوان مثال در استونتون میانگین ارزش خانه حدود 289 هزار دلار است که بیش از 70 هزار دلار کمتر از میانگین ملی است.

شناندوا ویرجینیا

3- شارلوت در شمال کارولینا

بازار املاک و مستغلات شارلوت واقعاً برای همه افراد گزینه ای را ارائه می‌کند. محله های شارلوت(Charlotte) ترکیبی از جذابیت های تاریخی، امکانات رفاهی مدرن، فضاهای سبز و دسترسی راحت به مرکز شهر را برای شما فراهم می کنند. در محله مایرز پارک امکان تداوم اقامت بیشتری وجود دارد و محله دیلوورث و پلازا قابلیت پیاده‌روی بیشتری دارند و  محله ساوث اند هم به خانه‌های شیک، آپارتمان‌ها و خانه‌های شهری مدرن معروف است.

میانگین ارزش خانه در شارلوت حدود 400 هزار دلار است که کمی بالاتر از میانگین ملی است.  حمل و نقل عمومی خوب، فرودگاه بین المللی، رستوران های شاخص، وجود ورزش های حرفه ای و … از مشخصات دیگر این منطقه است.

شارلوت کارولینای شمالی

4-لافایت در لوییزیانا

شهر لافایت(Lafayette) مانند یک هاب عمل می کند و مرکز همه چیز در جنوب غربی رودخانه می سی سی پی در ایالت لوئیزیانا است.  میانگین ارزش خانه در این شهر حدود 219 هزار دلار است و به عنوان بهترین مکان برای زندگی در لوئیزیانا در سال‌های 2024-2025 انتخاب شده است. لافایت این رتبه را به دلیل داشتن غذاهای سالم و خوشمزه، تقویم جشنواره های موسیقی و تئاترهای زنده هیجان انگیز به دست آورده است. یک مشاور املاک در این منطقه می گوید: از سراسر جهان به فستیوال‌های موسیقی رایگان لافایت می‌آیند و میانگین اجاره خانه در لافایت 1084 دلار است.

لافایت لوییزیانا

5-دالاس در تگزاس

یک مشاور املاک در دالاس می گوید: دالاس به دلیل اقتصاد پویا، تنوع فرهنگی و هزینه های زندگی مطلوب به عنوان یک انتخاب برتر برای مهاجران مطرح است. به گفته وی اگرچه مرکز شهر دالاس در سال های اخیر افزایش قیمت املاک و مستغلات را تجربه کرده است و در محله ای مانند فورت ورث هزینه های خانوار بالاتر است.

میانگین ارزش خانه در دالاس حدود 320 هزار دلار تخمین زده می شود و اگر این مقدار در در بودجه شما نیست، در حومه دالاس می توانید موارد مقرون به صرفه تری را پیدا کنید. مکان هایی مانند دانکنویل، ایروینگ، مسکیت و ویلمر همگی در 20 مایلی دالاس قرار دارند و ساکنان انها دسترسی نسبتاً آسانی به تمام نقاط برجسته دالاس از جمله فرودگاه بین المللی، گالری های هنری، موزه ها، هتل ها و رستوران ها دارند.

6- میرتل بیچ در کارولینای جنوبی

ممکن است شهر چارلستون با سواحل عمومی خود خریداران خانه را وسوسه کند اما این تنها شهر کارولینای جنوبی با املاک خوب و آب و هوای جذاب نیست. میرتل بیچ(Myrtle Beach) که از لحاظ تاریخی به عنوان یک شهر توریستی شناخته می شود، به دلیل قیمت نسبتاً پایین خانه در آن به لیست مناطق جذاب کارولینای جنوبی  راه پیدا می کند. میانگین ارزش خانه در میرتل بیچ در حال حاضر حدود 308 هزار دلار است و خانه ها با قیمت متوسط ​​286 هزار دلار در آوریل 2024 فروخته شده اند.

با توجه به ارتباط این شهر با گردشگری، جای تعجب نیست که اوقات فراغت اولویت اصلی در این منطقه است. میرتل بیچ دارای تعدادی زمین گلف، دو پارک زیبای ایالتی و تعداد زیادی مکان برای شنا، ماهیگیری، آفتاب گرفتن و قایق‌سواری است -که بازنشستگان، خانواده‌ها و متخصصان جوان می‌توانند از همه آنها به یک اندازه لذت ببرند.

میرتل بیچ

7-فرانکلین در تنسی

بر اساس تعداد جمعیت ارائه شده توسط اداره سرشماری ایالات متحده، چند دلیل وجود دارد که جمعیت فرانکلین(Franklin) در تنسی از سال 2010 تا 2020، 33 درصد افزایش یافته است.جذابیت این شهر در کوچک بودن آن است و نزدیکی آن به مرکز شهر نشویل، بهترین گزینه ها را در اختیار ساکنانش قرار می دهد.همچنین فرانکلین یکی از بهترین سیستم های مدرسه را در ایالت تنسی دارد. با این حال، توجه به این نکته مهم است که میانگین ارزش خانه فرانکلین فوق‌العاده زیاد است، بنابراین خریداران خانه ممکن است بخواهند  بر محله‌های مقرون‌به‌صرفه‌تر مانند Shadow Green، Rolling Meadows و Simmons Ridge تمرکز کنند.

فرانکلین در تنسی

 

8- ریچموند در ویرجینیا

ریچموند(Richmond) که توسط کارشناسان املاک و مستغلات به عنوان یکی از بهترین مکان ها برای زندگی در ویرجینیا ذکر شده است، در واقع تعریف یک شهر بزرگ برای زندگی است. در پایتخت ویرجینیا، تمام امکاناتی را که از یک کلان شهر پر رونق انتظار دارید، خواهید یافت: موزه های هنری، مکان های تاریخی، چندین دانشگاه و یکی از بهترین مناطق آشپزی در جنوب. با این حال، این شهر 226 هزار نفری حس یک شهر کوچک را به شما می دهد و دسترسی آن به فضای باز و رودخانه جیمز، بسیار مورد استقبال ساکنانش قرار گرفته است.

مطالب مرتبط

میانگین ارزش خانه در ریچموند در سال گذشته 5.7 درصد افزایش یافته است  و اکنون تقریباً 360 هزار دلار است. این شهر در می 2024 شاهد افزایش 5.1 درصدی تعداد خانه‌ها برای فروش در مقایسه با آوریل 2024 بوه است.

ریچموند ویرجینبا

9-چاتانوگا در تنسی

چاتانوگا (Chattanooga) در ایالت تنسی مناظر زیبایی را در رودخانه تنسی برای پیاده‌روی دارد که می‌توانید صبح ها در آن پیاده‌روی کنید و از یک باربی کیو شگفت‌انگیز در شب لذت ببرید. این شهر یک شهر دانشگاهی با محله‌های نوپا هست و برای کسانی که می خواهند با فضاهای سبز احاطه شوند، گزینه عالیست. میانگین قیمت فروش خانه ها در این شهر 228 هزار دلار است و در شرق آن خانه ها به طور متوسط ​​180 هزار دلار به فروش می رسند.

چاتانوگا در تنسی

10-هانتسویل در آلاباما

شهر هانتسویل (Huntsville) در ایالت آلاباما در رتبه‌بندی بهترین مکان‌ها برای زندگی در سال ۲۰۲۴-۲۰۲۵ در بین ۱۰ رتبه برتر قرار گرفته است. موقعیتی که به لطف رشدهای اخیر و ارزش کلی املاک و مستغلات به دست آورده است.  توسعه هانتسویل از نظر تاریخی به طور مستقیم با ناسا و مرکز فضایی بین المللی مارشال و همچنین هواپیمایی بوئینگ مرتبط بوده است. همچنین با اضافه شدن یک مرکز داده متا در سال 2021، بازار کار فناوری و مهندسی در این شهر همچنان به رونق خود ادامه می دهند. میانگین ارزش خانه در هانتسویل حدود 281 هزاردلار است که به طور قابل توجهی کمتر از میانگین ملی است.

هانتسویل در آلاباما

 

منبع: travelandleisure.com

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

Call Now Button