10 مکان مناسب برای زندگی بازنشستگی در کانادا

0

یکی از دغدغه های افراد برای دوران بازنشستگی خود اینست که مقرون به صرفه ترین مکان ها و راحت ترین موارد آنها را پیدا کنند. در مطلب پیش رو 10 منطقه ای که از این جهت برای زندگی در کانادا مفید است به شما معرفی خواهیم کرد:

برای اخذ ویزای کانادا ، تمدید ویزای کانادا ، مهاجرت به کانادا ، ویزای تحصیلی کانادا و همه امور مربوط به سفر و مهاجرت به کانادا می توانید با مشاوران عالی گشت (فلاوینگو) صحبت کنید.

1- کبک

کبک-1شهر کبک واقع در شرق کانادا در کنار رودخانه سنت لارنس، محله های تاریخی، جشنواره های زمستانی و تابستانی، پارک ها و رستوران های جذابی را برای ارائه دارد. تابستان‌های کبک معتدل است و میانگین دمای آن حدود 70 درجه فارنهایت است، در حالی که زمستان‌های آن سرد است و دمای آن به 10 درجه می‌رسد. این شهر محل استقرار جامعه بزرگ بین المللی مهاجران است.

شهر کبک به دلیل مراقبت های بهداشتی با کیفیت بالا و بیمارستان های عالی شهرت دارد. از نظر هزینه زندگی، قیمتها در کبک در مقایسه با شهر نیویورک 29 درصد کمتر و اجاره ها حدود 76 درصد کمتر است.

2- فردریکتون، نیوبرانزویک

فردریکتوندرست در سواحل اقیانوس اطلس در امتداد رودخانه ولاستوک (رود سنت جان) در کانادا، شهر فردریکتون قرار دارد که دارای موزه‌ها، مکان‌های تاریخی، بازار مواد غذایی و سه دانشگاه می باشد. به گفته مشاوران املاک این منطقه، در حال حاضر مهاجرت های زیادی به فردریکتون انجام می شود. سالمندان به دلیل قیمت های مقرون به صرفه خانه به این منطقه جذب می شوند. سالمندانی که در مناطق دیگر کانادا زندگی می کنند می توانند خانه‌ خود را در استان‌های دیگر بفروشند و در این منطقه با قیمت بسیار کمتری بخرند و بقیه پول خود را برای لذت بردن از دوران بازنشستگی‌ ذخیره نمایند.

دما از 25 درجه سانتیگراد در تابستان تا 5 درجه در زمستان متغیر است. قیمت اجاره خانه در این منطقه حدود 75 درصد کمتر از شهر نیویورک است و قیمت مواد غذایی حدود 32 درصد کمتر است. به گفته مشاوران املاک خانه هایی در محدوده 300 تا 400 هزار دلار در این منطقه یافت می شود و در این استان، خدمات با کیفیتی به سالمندان ارائه می شود.

3- شارلوت تاون، جزیره پرنس ادوارد

شارلوت تاونشهر تاریخی شارلوت تاون، در سواحل شرقی کانادا در جزیره پرنس ادوارد (PEI) در خلیج سنت لارنس واقع شده است. شارلوت تاون دارای رستوران‌ها، مغازه های سنتی و جشنوراه های عمومی در سطح بین الملل است. PEI کوچکترین استان کانادا است و ساکنان آن می توانند در عرض 15 دقیقه از هر نقطه جزیره به یکی از سواحل شنی قرمز آن برسند. در این شهر هزینه های اجاره حدود 73 درصد کمتر از شهر نیویورک و قیمت غذای رستوران ها حدود 52 درصد کمتر است. همچننی خدمات بهداشتی دارای کیفیت متوسط ​​است.

4- هالیفاکس، نوا اسکوشیا

شهر هالیفاکس در مرکز استان نوا اسکوشیا، در شرق کانادا در اقیانوس اطلس واقع شده است. ساکنان آن از چهار فصل لذت می برند و دمای این شهر در ماه جولای معتدل است و در ژانویه، پایین ترین دما را دارد. امکانات عالی برای سالمندان و همچنین خدمات بهداشتی با کیفیت همراه با فرصت هایی برای یک سبک زندگی فعال و پویا در این شهر مهیاست. قیمت کلی مواد مصرفی در این شهر تقریباً 47 درصد کمتر از شهر نیویورک است و قیمت اجاره بها 64 درصد کمتر است.

5- وست کلونا، بریتیش کلمبیا

وست کلونادر غرب شهر کلونا واقع در ساحل دریاچه اوکاناگان، مناظر زیبا و تاریخ غنی وجود دارد. به گفته ساکنان قدیمی شهر بریتیش کلمبیا، این شهر بهترین آب و هوا را در بین تمام استان ها دارد. زمستان آنقدر سرد نیست اما با این حال می توان اسکی کرد. این شهر بسیار امن است و نرخ جرم و جنایت پایینی دارد. آب و هوای معتدل، دریاچه‌های زیبا و پارک‌های زنده و پویا در این شهر کمک شایانی به بازنشستگان می کنند تا زندگی راحت و شادی داشته باشند. اجاره بها در این شهر حدود 63 درصد کمتر از شهر نیویورک است و خدمات بهداشتی آن عالی است.

6-پرنس جورج، بریتیش کلمبیا

پرنس جورجشهر پرنس جورج بیش از 100 پارک و فضای سبز به همراه رودخانه ها و پنج منطقه اسکی در مجاورت آنها دارد. این شهر که دانشگاه بریتیش کلمبیای شمالی در آن واقع شده است، برنامه های هنری پر جنب و جوشی دارد.

قیمت اجاره خانه در آن حدود 79 درصد کمتر از شهر نیویورک است. خدمات بهداشتی این شهر بالاتر از حد متوسط ​​است و امکانات زندگی سالمندان با سطوح مختلف مراقبت از آنها در دسترس است. زمستان‌های این شهر سرد است و دمای هوا در ماه ژانویه به طور متوسط ​​7 درجه زیر صفر است و در جولای  که گرم‌ترین ماه این شهر است، میانگین دما 16 درجه سانتیگراد است.

7-رجینا، ساسکاچوان

رجینا-ساسکاچوانشهر رجینا با کمترین هزینه زندگی و مقرون به صرفه ترین مسکن در بین شهرهای کانادا، در جنوب ساسکاچوان واقع شده است. دمای زمستان نسبتاً پایین است اما تابستان‌ها معتدل و مطبوع است و در جولای و آگوست دمای هوا 21 درجه سانتیگراد است. این شهر محل دانشگاه رجینا است و مرکز آن پرجنب‌وجوش است. همچنین پارک‌ها، مسیرهای پیاده‌روی، دریاچه برای ماهیگیری و قایق‌سواری در این شهر فراهم است.

استاندارد خدمات بهداشتی در این شهر رتبه بالایی دارد و امکانات زندگی مناسبی برای سالمندان در سطوح مختلف در این شهر وجود دارد. قیمت‌اجاره خانه 56 درصد در مقایسه با شهر نیویورک بالاتر است ولی اجاره بهای خانه در آن 78 درصد و قیمت مواد غذایی 34 درصد کمتر است.

8-کینگستون، انتاریو

کینگستون-انتاریوشهر کینگستون در کنار شمال شرقی دریاچه انتاریو، جایی است که رودخانه سنت لارنس و کانال ریدو به هم می‌رسند، رستوران‌ها، بارها، آبجوسازی‌ها و همچنین یکی از قدیمی‌ترین بازارهای عمومی انتاریو در مرکز این شهر برای عابران پیاده مهیاست. رتبه کیفیت زندگی در شهر کینگستون در میان بهترین ها در کانادا قرار دارد. مرکز علوم بهداشتی کینگستون هم یکی از چندین ارائه دهنده خدمات بهداشتی در این شهر است. این شهر به دلیل دسترسی به خدمات بهداشتی از طریق بیمارستان ها، وجود جوامع بازنشستگی و سایر امکانات قابل توجه است.

9-وینیپگ، منیتوبا

وینیپگ-مانیتوباوینیپگ، مرکز استان منیتوبا، توسط دریاچه‌ها، جنگل‌ها و دشت‌ها احاطه شده است. این شهر دارای انواع گزینه‌های مسکن برای سالمندان، فعالیت‌های داخلی و خارجی برای آنها و همچنین تعداد زیادی مقاصد فرهنگی است و به همین دلیل مکانی عالی برای بازنشستگی است. اجاره خانه در این منطقه حدود 53 درصد کمتر از شهر نیویورک و قیمت مواد غذایی 32 درصد کمتر است.

10-کاکرین، آلبرتا

کاکرین-آلبرتاشهر کاکرین در غرب کلگری و در ارتفاع 3891 فوتی از دریا واقع شده است. مناظر کوهستانی جذاب و زمستان سرد از ویژگی های این منطقه است اما به گفته ساکنان آن تا ماه مه، بازنشستگان می توانند در این شهر گلف بازی کنند. خدمات بهداشتی برای بازنسشتگان در این منطقه در سطح خوبی است و قیمت اجاره خانه، 47 درصد کمتر از شهر نیویورک است.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

Call Now Button