مطبوعات ترکیه سه‌شنبه 19 تیر 1403

تی ار تی:روزنامه ینی شفق: اولین سیگنال از ماهواره مخابراتی ملی ترکیه ترکست 6A دریافت شد

پس از پرتاب موفقیت آمیز اولین ماهواره ارتباطی داخلی و ملی ترکیه به نام ترکست 6A از مرکز فضایی کندی در فلوریدا آمریکا به مدار زمین، گزارشات دریافتی حاکی از دریافت اولین سیگنال از این ماهواره است.

 

روزنامه حریت: اظهارات جالب توجه مقامات روسی در مورد ترکیه

دیمیتری پسکوف سخنگوی کرملین اعلام کرد که از ایده ترکیه مبنی بر ایجاد یک پلتفرم صلح برای حل بحران اوکراین حمایت می‌کنند.

 

روزنامه استار: پیام ترکیه به اتحادیه اروپا در مورد اتحادیه گمرکی

عمر بولات وزیر بازرگانی ترکیه  در افتتاحیه میزگرد تجاری در چارچوب گفتگوهای تجاری در سطح عالی ترکیه و اتحادیه اروپا گفت که اتحادیه گمرکی بین ترکیه و اتحادیه اروپا باید به روزرسانی شده و توسعه یابد.

 

روزنامه صباح:  افزایش علاقه سرمایه گذاران خارجی به بازار ترکیه

جیم راجرز، یکی از کارشناسان معروف سرمایه گذاری در ایالات متحده آمریکا که به عنوان “استاد سرمایه گذاری” در بازارهای بین‌المللی شناخته می‌شود، ضمن ارزیابی این موضوع و با اشاره به علاقه سرمایه گذاران به بازار ترکیه گفت: ” تحولات ترکیه به دقت توسط سرمایه گذاران دنبال می‌شود، به سرمایه گذاران بین‌المللی توصیه می‌کنم در ترکیه سرمایه گذاری کنند.”

 

روزنامه خبرترک: ارزش بازار 5 بازیکن فوتبال در تیم ملی به اوج رسید

پنج بازیکن مطرح تیم ملی کشورمان که در یورو 2024 عملکرد موفقی داشتند و به برترین‌های اروپا تبدیل شدند، قله‌های حرفه خود را درنوردیدند. ارزش بازار فردی کادی اوغلو، آردا گولر، باریش آلپر یلماز، مرت مولدور و مریح دمیرال که از بازیکنان مطرح فوتبال ترکیه هستند، افزایش یافته است. در مجموع ارزش این 5 بازیکن فوتبال 155 میلیون یورو تخمین زده می‌شود.

نظرات (0)
نوشتن نظر