بهترین شهرها برای سفرهای عاشقانه و دونفره

اگر تازه ازدواج کردید و  می‌خواید ماه عسل برید و یا قصد دارید برای یادآوری روزهای خوش اول ازدواج، یه سفر خارجی برید، باید خیلی با دقت مسیرتون رو انتخاب کنید، چون اگر اشتباه سفر کنید،‌ شاید آخرین سفر دونفره شما باشه.

برای یک سفر عاشقانه لزوما نباید به یک جزیره و یک جای دنج و بکر سفر کنید. البته که جزیره‌ها فضای دونفره و رمانتیکی دارند، اما شهرهای زیادی هم هستند که برای یک سفر به یادموندنی مناسب هستند.

در این مطلب هفت مکان مناسب رو به زوج‌های عاشقی که از شمال رفتن خسته شدند، معرفی می‌کنیم.

 

ونیز، شهر کانال‌های آب

چه جایی رمانتیک‌تر از شهری که می‌شه تو کوچه‌هاش کنار همسرتون توی قایق‌های پارویی کلاسیک ایتالیایی بشینید و از زیبایی یه شهر تاریخی لذت ببرید! ونیز همه این خصوصیات رو داره. به علاوه تو این شهر می‌تونید کلی جواهرات ارزون و صنابع دستی سنتی ایتالیا رو بخرید. اگر هنوز تصوری از  ونیز ندارید روی لینک تماشای ونیز به صورت سه‌بعدی  کلیک کنید و به صورت مجازی دوری در این شهر بزنید. میدان «سان مارکو» در ونیز هم یکی از مشهورترین میدان‌ها در کل اروپاست

 

 

 

پاریس؛ عروس شهرهای دنیا

اگر می‌خواهید ماه عسل برید، قطعا پاریس؛ عروس شهرهای دنیا یکی از بهترین انتخابهاست. چون همه جای شهر زوج‌های پیر و جوونی می‌بینید که دست در دست دارن قدم می‌زنن و بهتون یادآوری می‌کنن که دوران مجردی تموم شده و اینجا جاییه که باید باور کنی زندگی‌ات وارد یه مرحله جدید شده.

 

حاشیه رود سِن (Seine)، جای مورد علاقه عاشق‌هاست و در طول سال می‌تونید کلی عروس و داماد که برای گذروندن ماه عسل به پاریس اومدند رو اونجا ببینید. غذاهای پاریس هم که حسابی تو دنیا معروف هستند و البته باید حواستون باشه که هرگز قبل از مراسم ازدواج به این شهر نرید، چون احتمالا مجبور می‌شید یه کت شلوار یا لباس عروس با سایز بزرگتر بخرید.

نکته: مبادا هوای دونفره باعث شه برج ایفل رو فراموش کنید! (اگر فراموش کردید از این قسمت می‌تونید برج ایفل رو به صورت سه‌بعدی تماشا کنید )

اگر هنوز در مورد پاریس دارید فکر می‌کنید، از لینک زیر می‌تونید پاریس رو از نزدیک‌ ببنید.

 

 

 

تماشای شهر پاریس در اینترنت

وین؛ شهر هنر و موسیقی

وین یک شهر با تاریخ و فرهنگ غنی و ساختمان‌های زیباست. وین شهر آهنگسازان بزرگه و تو گوشه و کنار خیابونهاش می‌تونید نوازنده‌های خیلی خوبی رو ببنید که دارن تو خیابون ساز می‌زنن و بدون نرم‌افزار‌های کوک کردن صدا در استودیو، به زیبایی آواز می‌خونن.

 

تو وین می‌تونید کنار فواره‌های مرمر بشینید، باغ‌ها و نماهای زیبا رو تماشا کنید و کنار مجسمه‌ها سلفی بگیرید و تو اینستاگرام خودی نشون بدید.

وین شهر موتزارت هم هست و اگر از موسیقی کلاسیک خوشتون بیاد می‌تونید تو ماه‌های ژانویه و فوریه، بلیط کنسرت موتزارت رو بخرید. (قطعا نیاز به توضیح نیست که موتزارت خودش اجرا کننده نیست)

 

مجموعه جزایر یونان؛ جزیره سواحل پاک

اگر خودتون و همسرتون جزو اون دسته آدم‌هایی هستید که می‌خواید در تعطیلات فقط استراحت کنید و آفتاب بگیرید،‌ هیچ‌جا بهتر از جزیره‌های کوچک در اطراف یونان نیست. بهترین فصل سفر به یونان بهار و پاییزه و می‌تونه یه جای دنج و آروم برای ماه عسل باشه.

 

 

 

 

چین

احتمالا با خودتون می‌گید چین که شهر نیست! بله درسته. اما به این دلیل اسم چین رو آوردیم که همه شهرهاش می‌تونه یه مقصد عالی برای زوج‌ها باشه. در چین احساس می‌کنید به یه دنیای جدید وارد شدید.

درختهای پرشکوفه، قصرها و کاخ‌های رنگی، بناها و معماری تاریخی و پیاده‌روهای سنگفرش زیبا رو می‌تونید همه جای چین پیدا کنید. حتما به معبدهای چین سر بزنید تا معنی واقعی آرامش رو تجربه کنید. یه سری هتل هم هستند که به سبک ژاپنی طراحی شدند و برای اقامت زوج‌های جوون عالی هستند.

پس اگر می‌خواید علاوه بر ماه عسل، یه سفر اکتشافی خوب هم برید، حتما بلیط تور چین رو بخرید.

 

 

استانبول

به استانبول شهر عشق می‌گن. تا قبل از اینکه داعشی‌ها خودشون رو در استانبول بترکونن، این شهر یه جای پر رمز و راز و زیبا بود. البته هنوز هم هست، اما قطعا کسی نمی‌خواد بعد از کلی مراسم پردردسر خواستگاری و رد شدن از هفت‌خوان ازدواج، همسرش رو منفجر کنه.

 

اما این شهر اینقدر زیباست که هنوز هم افراد زیادی برای دیدن فرهنگ و سنت مردم ترکیه و نوشیدن چای در رستوران هزار و یکشب،‌ به استانبول سفر می‌کنند.

اگر تور استانبول رو بگیرید، حواستون باشه که  از دیدن زیبایی‌ها و بناهای این شهر اینقدر ذوق‌زده نشید که همراهتون رو فراموش کنید.

اگر هنوز نامزد هستید و نمی‌تونید با هم سفر برید، تماشای استانبول به صورت سه‌بعدی رو فراموش نکنید.

 

 

 

باغ های چارلستون

این مورد از اونجاهاییه که اگر به اونجا برید قطعا تا سال‌ها نگران مهریه و جدایی نخواهید بود و حتما بعد از سفر از ما تشکر می‌کنید! باغ‌های رمانتیک چارلستون، قطعا یکی از بهترین خاطرات زندگی دونفره شما می‌شه و تا سال‌ها با دیدن تصاویرش احساس خوبی خواهید داشت. ن زیبا، آبشا‌رهای بی‌نظیر و  بندرهای سرسبز، باغ‌های چارلستون رو تبدیل به یکی از بهترین مکان‌ها برای عشاق جوان کرده. در رستوران‌های این منطقه هم می‌تونید غذاهایی دریایی و پاستاهای بی‌نظیری بخورید.

 

 

چرا باید اصلا ماه عسل برم؟

 

سوال خوبیه، البته اگر به همسرتون نگید! ماه عسل شاید مهم‌ترین سفر زوج‌ها و عروس و دامادها باشه و قطعا هیچ سفر دیگه‌ای مثل ماه عسل لذت‌بخش نمی‌شه. پس خیلی در موردش خساست به خرج ندید. مهم نیست بلیط تور ایتالیا می‌گیرید یا سفر چین و تور استانبول رو انتخاب می‌کنید،‌ با سفر به پاریس و وین و شهرهای دیگه،‌ شما روزهایی به یادموندی برای خودتون و همسرتون ثبت می‌کنید.

 

80%
Awesome
  • Design
سفر دونفره
نظرات (0)
نوشتن نظر