۶ مکان جذاب برای پیاده روی در زمستان پیش رو در آمریکا

روزها در حال کوتاه شدن هستند و سرما می آید. معنای این حرف ان هست که فصل اوج هاکی، کوهنوردی و پیاده روی تقریباً فرا رسیده است. شاید بگویید بهار و تابستان بهترین زمان برای رفتن به کوهنوردی و پیاده روی هستند. اما اگر نگاهی به بهترین فرصتهای کوهنوردی در ایالات متحده بیندازید متوجه خواهید شد که در این کشور می توانید جنگل‌های پوشیده از برف و دره های خلوت و آرام را به راحتی تجربه کنید.  کافیست چکمه های خود را بپوشید و یک چفت کفش هاکی و میله هایش را بردارید تا بتوانید شروع کنید! در این مقاله از املیا مولارز در سایت lonelyplanet شش تا بهترین و مناسب ترین نقاطی که می توان در آمریکا هاکی و کوهنوردی در زمستان را تجربه کرد برایتان معرفی می شود تا اگر فصد سفر به آمریکا در زمستان را داشته باشید از آنها بهره ببرید.

1.پارک Apex در کلرادو

لازم نیست خیلی خارج از دنور بروید تا بتوانید هاکی کنید و یا جنگلی مسحورکننده را تجربه کنید. پارک Apex  که حدود 30 دقیقه با شهر دنور فاصله دارد، مسیرهای پیاده‌روی جذابی را در تمام طول سال دارد که می توانید برای پیاده روی در برف از آن استفاده کنید. برای ایجاد یک پیاده روی 5.5 مایلی می توانید از مسیر Argos شروع کنید و سپس مسیرهای Magic Mountain، Enchanted Forest و Apex را دنبال کنید.

مسیر Apex مسیری است که به دور خود می چرخد ​​و در نهایت به مسیر کوهستانی جادویی متصل می شود تا شما را درست به همان جایی که شروع کرده اید برگرداند. برای این مسیر، یک جفت کفش برفی و میله از فروشگاه REI در مرکز شهر دنور یا یک فروشگاه محلی مانند Feral در محله هایلندز تهیه کنید.

برای اقامت شب از هتل لایف هاوس یا لاور هایلند استفاده کنید که اتاق های گروهی با تخت دو طبقه دارند. هنگام اقامت در لایف هاوس، بار و رستوران الهام گرفته از گیاه شناسی آن انتظار شما را خواهد کشید.

 

2. پارک شهرستان تامپسون، سنت پل غربی، مینه سوتا

غذا خوردن در نور شمع خوب است، اما پیاده روی در نور شمع چیز دیگری است. هر ژانویه، پارک کانتی تامپسون مسیرهای سنگفرش شده خود را با نورافشانی برای پیاده‌گردی عصرگاهی آماده می‌کند. آن‌ها همچنین کاکائو داغ رایگان و آتش‌های گرم‌ را که به‌طور هدفمند در اطراف پارک قرار گرفته‌اند برای استفاده شما ارائه می‌کنند. حتی در خارج از ژانویه، مسیرهای آسفالت‌شده ، این پارک را برای قدم زدن خانوادگی در همه سنین ایده‌آل نگه می دارد.

در بازدید از این پارک باید از مسیرهای آسفالت شده دور نشود و برای این کار فقط به کفش های گرم نیاز دارید.

برای اقامت می توانید از اتاقی ممتاز در هتل لورا در استیل واتر استفاده نمایید که به جای یک آبجوسازی  قرن نوزدهمی

ساخته شده و در کناره‌های رودخانه سنت کروکس قرار دارد.

3. دره یوسمیتی، پارک ملی یوسمیتی، کالیفرنیا

یوسمیتی یکی از 10 پارک ملی پربازدید در کشور آمریکاست و در تابستان دره یوسمیتی با ماجراجویان زیادی روبروست تا در صخره سنتینل، صخره‌های کلیسای جامع و باشکوه‌ترین سازه گرانیتی  آنها را تماشا کنند. مسیر کامل پیاده روی و کوهنوردی در این پارک کمی کمتر از 12 مایل است اما می توان نصف مسیر را طی کرد که تنها 7.2 مایل است.

بیشتر مسیر، مسطح و آسفالت است و احتمال دارد با یخ و برف مواجه شوید مخصوصاً در سمت جنوبی). شما باید کفش های مناسب برف بپوشید یا حداقل یک جفت گیره یخی در کوله پشتی خود بیندازید تا ایمن باشید. بهتر است آب و تنقلات زیادی به همراه داشته باشید، زیرا جایی برای توقف در مسیر وجود ندارد.

نزدیک‌ترین محلی که می‌توانید برای خوابیدن در مسیر خود به آن برسید، اقامت در Yosemite Valley Lodge است که دارای دو رستوران و یک سالن استراحت است که قهوه Mariposa سرو می کند برای برخی از فعالیت‌های پیاده‌گردی مناسب است.

پیشنهاد می کنیم برای شام به هتل The Ahwahnee بروید تا سقف‌های بلند اتاق غذاخوری افسانه‌ای، لوسترهای بزرگ، و موسیقی زنده پیانو لذت ببرید .

 

 

۴- Boynton Canyon و غار مترو، سدونا، آریزونا

صخره‌های قرمز، صخره‌های ماسه‌سنگ سر به فلک کشیده، و صخره‌های حیرت‌انگیز راهی مطمئن برای دور نگه داشتن هوای سرد هستند. در Boynton Canyon پیاده‌روی نسبتاً آسان است چون زمین عمدتاً مسطح دارد. با این حال، برای رسیدن به غار مترو، باید مراقب درختی که پوستی شبیه پوست تمساح دارد باشید. در کنار علامت دو مایلی، درست در یک مسیر باریک   حدود نیم مایل تا غار راه است. بالا رفتن از شیب ماسه سنگی باعث می شود این پیاده روی در سطح متوسطی باشد. اما هنگامی که به بالا رسیدید و منظره را مشاهده کردید، خواهید فهمید که ارزشش را داشت.

برای این پیاده روی کفش های ورزشی چند لایه بپوشید. ضمناْ بطری آب یا کرم ضد آفتاب خود را فراموش نکنید. برای اقامت از Enchantment Resort یک سرزمین عجایب برای سلامتی است استفاده کنید. اینجا یک آبگرم 42000 فوت مربعی به نام Mi ammo، به اضافه 218 اتاق و سوئیت به سبک casita به همراه استراحتگاه دارد.

5. استرلینگ پوند و مسیر طولانی، استو، ورمونت

شما می توانید یک بعدازظهر را در این مسیر دورافتاده در خلوت با کفش‌های مناسب برف بگذرانید. این منطقه که به Smugglers’ Notch معروف است، نام خود را از قاچاقچیانی گرفته است که در مسیر ناهمواری از میان کوه ها به کانادا و از کانادا می رفتند. امروزه، گذرگاه باریکی که زمانی با صخره‌های 1000 فوتی پوشیده شده بود، مقصدی بی‌نظیر برای برف‌بازان است.  البته این مسیر گاهی اوقات شیب‌دار است، بنابراین توصیه می‌شود برخی از کفش‌های برفی را تجربه کنید.

طی کردن این مسیر قطعاً کفش های برفی می خواهید. برای اقامت بهتر است به اقامتگاه خانوادگی تراپ که توسط خانواده فون تراپ ساخته شده است، مراجعه کنید. علاوه بر اقامتگاه‌های الهام‌گرفته از اتریش، این ملک دارای 40 مایل مسیرهای جذاب برای اسکی روی برف و اسکی کراس کانتری است.

 

6-چشمه های آب گرم سن آنتونیو، جمز اسپرینگز، نیومکزیکو

پیاده‌روی در چشمه های آب گرم سن آنتونیو شامل غوطه‌ور شدن آرامش‌بخش در آب‌های جوشان از زمین است. برای حرکت، ساده ترین گزینه این است که از مسیر سن آنتونیو هات اسپرینگز شروع کنید و حدود 0.7 مایل تا چشمه ها پیاده روی کنید. با این حال، 5 مایل آخر منتهی به مسیر، یک جاده خاکی است که می تواند پس از باران، یک مسیر لغزنده را ایجاد کند. بنابراین به همراه داشتن یک وسیله نقلیه  به شدت توصیه می شود. در غیر این صورت، پیاده‌روی خود را طولانی‌تر کنید و جاده خاکی 5 مایلی را به پیاده‌روی خود اضافه کنید.

در طول مسیر جایی برای توقف وجود ندارد و بهتر است آب به همراه داشته باشید. از کفش یا چکمه پیاده روی، لباس شنا و لباس جایگزین هم غفلت نکنید. ضمناً دمای زمستان می تواند از 20 درجه فارنهایت تا 50 درجه فارنهایت متغیر باشد.

برای اقامت می توانید از Cañon del Rio استفاده کنید. در آنجا می توانید یک تختخواب و صبحانه به سبک خشتی داشته باشید و در حالی که قهوه صبح خود را می نوشید به رودخانه Jemez گوش دهید. ضمناً رستوران و سالن Los Ojos برای غذاهای کلاسیک شمال مکزیکی مانند کیک‌های فریتو و رلنوس چیلی که به سس قرمز و سبز آمیخته شده‌اند، انتظار شما را در آنجا می کشند.

 

نظرات (0)
نوشتن نظر