20 کاری که در گردش در شهر بندری تورنتو باید انجام دهید!

بی شک تورنتو شایسته شهرت خود به عنوان جهانی ترین شهر کانادا است. این شهر که در ساحل شمال غربی دریاچه انتاریو قرار دارد، با موزه‌هایی در سطح جهانی با مجموعه‌های هنری باورنکردنی، محله‌های متنوع و کسب‌وکارهای کوچک جذاب،  یکی از بهترین روش های آشپزی را به مسافران ارائه می‌کند، شناخته شده است.

مطالب مرتبط
وقتی خورشید در تورنتو غروب می‌کند، مردم محلی و بازدیدکنندگان در بارهای پشت بام گرد هم می‌آیند. انواع فضای باز به لطف پارک های سرسبز و جزایر مجاور که سفرهای یک روزه جذاب را فراهم می کنند، باعث می شود که افراد از دسترسی آسان به طبیعت لذت ببرند. در مطلب زیر که توسط یکی از کارشناسان گردشگری کانادا به نام لیندزی کوهن نوشته شده است ۲۰ کاری که وقتی به تورنتو می روید باید انجام دهید آورده شده است:

تورنتو را از بالای برج CN ببینید

مسلما مشهورترین بنای شهر، برج CN است که زمانی بلندترین سازه در جهان بود. اگرچه دیگر این عنوان را ندارد، اما همچنان بسیار بزرگ است. بازدید از این برج در یک روز صاف، کمک می کند که بتوانید مناظر را که از بالا تا آبشار نیاگارا امتداد دارند، مشاهده کنید. در شب هم این برج با نورهای رنگارنگ روشن می شود که منظره جذابی دارد.

 

از بازار سنت لارنس عبور کنید

بازار سنت لارنس که در سال 1803 تاسیس شد، قدیمی ترین و بزرگترین بازار مواد غذایی در تورنتو با بیش از 80 فروشنده است. بروس بل، مورخ تورنتو و راهنمای تور، می‌گوید: «این بازار بسیار بازار متنوع و چندفرهنگی است و واقعاً نشان‌دهنده جمعیت متنوع شهر با غذاهای لذیذ فراوان برای امتحان کردن است». به توصیه او ساندویچ بیکن پیمیل که در سطح جهانی معروف جها را توصیه می کند.

 

در منطقه دیستیلری گردش کنید

از سال 1837 تا 1990، منطقه عصارخانه محل تقطیر و تهیه ویسکی بوده و امروزه یکی از جالب ترین مناطق شهر است. هری هالیوود، سرآشپز هتل چهارفصل تورنتو، می‌گوید: «خیابان‌های این منطقه سنگ‌فرش و مملو از کافه‌ها، رستوران‌ها، بارها، و بوتیک‌های امروزی است. همچنین این منطقه میزبان یک دهکده زمستانی شاد و بازارهای فصلی در در ماه دسامبر است.

 

ببینید در هاربورفرانت چه خبر است؟

مرکز غیرانتفاعی هاربورفرانت (Harbourfront) که بخشی از یک پروژه عظیم شهری در اوایل دهه 1970 بود، انواع برنامه های فرهنگی عمومی را در طول سال برگزار می کند، از جشنواره های بین المللی ادبیات تا نمایشگاه های هنر معاصر. مرکز هاربورفرانت همچنین میزبان دوره‌ها و کارگاه‌هایی مانند ساخت جواهرات در طول سال است که زیبایی ساخت جواهرآلات را به شما نشان خواهد داد.

 

یکشنبه را در بازار کنزینگتون قدم بزنید

بازار کنزینگتون در واقع یک محله است تا یک بازار. همانطور که از نامش پیداست، این محله یک مرکز پرجنب‌وجوش و چندفرهنگی است که هنرها و غذاهای متنوع، از کارائیب و مکزیک گرفته تا خاورمیانه و ویتنام را در هم می‌آمیزد. در روزهای یکشنبه، این منطقه به یک مکانی مخصوص عابران پیاده تبدیل می شود.

مطالب مرتبط

 

 

از آثار هنری در گالری هنری انتاریو لذت ببرید

«گالری هنری انتاریو (AGO) با افتخار طیف وسیعی از خلاقیت های هنرمندان را به نمایش می‌گذارد، از ونسان ون گوگ گرفته تا هنرمندان بومی کانادا و مجسمه‌ساز مشهور بریتانیایی هنری مور. این گالری همچنین برنامه‌ها و سمینارهای آموزشی ارائه می‌کند و نمایشگاه‌های جهانی را میزبانی می‌کند.

 

کاسا لوما، قلعه بسیار خاص تورنتو را از دست ندهید

قلعه تاریخی تورنتو در بالای تپه کاسا لوما، که توسط سر هنری پلات در سال 1914 ساخته شد، معماری گوتیک، باغ‌های زیبا و مناظر پانوراما از شهر تورنتو را به نمایش می‌گذارد. این قلعه علاوه بر موزه بودن، محل برگزاری رویدادها و محل فیلمبرداری فیلم محبوب نیز می باشد.

از کنسرت در باغ موسیقی تورنتو لذت ببرید

باغ موسیقی تورنتو که با همکاری نوازنده ویولن آقای سل یویوما طراحی شده است، فضای سبزی ایده آل با درختان زیبا، چمنزارهای پوشیده از چمن و فوراه های آبی است که میزبان کنسرت های تابستانی و اجراهای بداهه برای مردم محلی و بازدیدکنندگان در روزهای غیرتعطیل است. این مکان حتی بدون موسیقی زنده، جای بسیار زیبایی برای قدم زدن است.

 

در موزه سلطنتی انتاریو غرق شوید

موزه سلطنتی انتاریو، بزرگترین موزه کانادا، هر ساله بیش از یک میلیون بازدید کننده را به خود جذب می کند تا از تنوع خیره کننده آثار هنری، اقلام فرهنگی و نمونه های تاریخ طبیعی بازدید کنند. بهتر است فقط در یکی از تورهای موزه شرکت کنید و به طور متمرکز از آن بیشتر بیاموزید، تور تغییرات آب و هوایی که موضوع را از طریق آثار و اقلام موجود در گالری‌ها بررسی می‌کند، یکی از جذاب ترین تورهای این موزه است.

در اطراف کویین استریت غربی گردش کنید

کوئین استریت غربی – یک گذرگاه اصلی شرقی-غربی است و منطقه اطراف آن اجتماعی از گالری‌های مد روز، فروشگاه‌های شیک، کافه‌ها، هنرهای خیابانی و برخی از بهترین هتل‌های شهر است.

چند عکس در کوچه گرافیتی بگیرید!

تورنتو هنرهای خیابانی قانونی واقعاً باورنکردنی دارد. یکی از بهترین مکان‌ها برای دیدن نقاشی‌های دیواری رنگارنگ – از تصویر شخصیت‌های کارتنی گرفته سیاسی، راش لین است که بیشتر به عنوان کوچه گرافیتی شناخته می‌شود! درست در جنوب کوئین استریت غربی. فراموش نکنید که دوربین خود را به همراه داشته باشید!

 

 

یک سفر یک روزه به جزایر تورنتو داشته باشید

جزایر تورنتو مجموعه ای از 15 جزیره در قسمت غربی دریاچه انتاریو است. ورود ماشین ها به این جزیره ها ممنوع است که فضای آرامی را برای همه رقم زده است. برای یک سفر یک روزه، دوچرخه سواری و رفتن به ساحل به خصوص در ماه های گرم تابستان، می توانید روی این جزایر حساب کنید. خانواده‌ها می توانند از پارک تفریحی سنترویل در جزیره مرکزی بازدید کنند و لذت ببرند.

 

در آکواریوم ریپلی تورنتو به زیر دریا بروید

در میان جاذبه‌های جذاب تورنتو برای بچه‌ها، والدین و واقعاً هر کسی که به زندگی دریایی علاقه دارد، آکواریوم ریپلی تورنتو را ترجیح می دهند که دارای بیش از 20000 حیوان آبزی است، از خارپشت دریایی و عاج ماهی هارلکین گرفته تا عقاب خالدار و اختاپوس غول‌پیکر اقیانوس آرام. اینجا یک مکان محبوب برای سفرهای مدرسه ای و خانوادگی است و برنامه های آموزشی و کارگاه های زیادی را برای اقیانوس شناسان جوان ارائه می دهد.

همه چیز را در مورد ورزش ملی زمستانی کانادا در تالار مشاهیر هاکی بیاموزید

هاکی روی یخ ورزش ملی زمستانی کانادا است. فرقی نمی‌کند طرفدار سرسخت هاکی باشید یا اخیراً تبدیل به طرفدار شده‌اید، ارزش دیدن تالار مشاهیر هاکی دارد تا در مورد تاریخ ورزش و مشهورترین بازیکنان آن اطلاعاتی کسب کنید و تعداد زیادی یادگاری جالب و جام‌های NHL از جمله جام استنلی را ببینید.

 

در اطراف High Park قدم بزنید

High Park یک مکان ایده آل برای یک روز خوب، بزرگترین فضای سبز عمومی تورنتو است که ۴۰۰ هکتار از امکانات تفریحی شامل استخر روباز، زمین تنیس، زمین های اسکیت روی یخ، و زمین های بازی، باغ ها، مسیرهای پیاده روی کنار دریاچه و یک باغ وحش کوچک با لاماها، بوفالوها، گاومیش کوهان دار، آهو و طاووس را می توانید در آن ببینید!

 

در موزه کفش باتا کفش ها را به روشی کاملا جدید ببینید

موزه کفش باتا، گسترده‌ترین مجموعه کفش‌ها و اقلام مرتبط را در جهان به نمایش می‌گذارد که با نمایشگاهی از  تاریخچه ۴۵۰۰ ساله کفش‌ها به صورت تصویری از شما استقبال می کند. برخی از اقلام برجسته این نمایشگاه عبارتند از رکاب های چرمی قرمز پوشیده شده توسط مرلین مونرو و دمپایی های دالایی لاما.

در الو شام بخورید

طرفداران ناهار خوری های جذاب که صرف یک وعده غذایی به یاد ماندنی برایشان اهمیت دارد، باید میزی را در الو (Alo) رزرو کنند. الو یک رستوران ستاره دار است که با منوهای غذای معاصر فرانسوی، افراد را به وجد می آورد. اتاق ناهار خوری آنها یک منوی چند غذایی را ارائه می دهد که برای هر مهمان 225 دلار هزینه دارد.

 

 

مدتی را در محله زیبای یورک‌ویل بگذرانید

محله مجلل یورک‌ویل دارای فروشگاه‌های جذاب، رستوران‌های شیک و هتل‌های پنج ستاره است، از جمله هتل چهار فصل تورنتو و هتل هازلتون. فرقی نمی‌کند برای شام بروید، شب بمانید یا فقط قدم بزنید، یورک ویل، مکانی شیک و زیبایی برای گذراندن مدتی در تورنتو است.

 

در فورت یورک با تاریخ کانادا آشنا شوید

فورت یورک برای اولین بار در اوایل قرن نوزدهم ساخته شد و بعداً توسط آمریکایی ها مورد حمله قرار گرفت و بازسازی شد. این مکان که اکنون به عنوان یک مکان تاریخی ملی حفظ شده است، مکانی عالی برای بازدید است تا تحلیلی در مورد چگونگی روابط بین کانادا و ایالات متحده در گذشته و تکامل آن رابطه داشته باشید. ورود به فورت یورک رایگان است و می توانید در یک تور رایگان با راهنما اطلاعات بیشتری کسب کنید.

 

از مرکز CF تورنتو خرید کنید

مرکز CF  تورنتو که درست در مرکز شهر واقع شده است، یک مکان جذاب خرید با صدها فروشگاه و مکان برای غذا خوردن است. همچنین مکانی غیرمنتظره برای تماشای هنرهای مختلف است. هنرمند کانادایی مایکل اسنو، مناظر چشم نوازی از 60 غاز پرنده را خلق کرده است که از سقف شیشه ای CF آویزان شده اند.

 

نظرات (0)
نوشتن نظر