برگزیده‌های نشنال جئوگرافیک

0

عکس‌های برگزیده‌ی نشنال جئوگرافیک از میان بهترین عکس‌های دانشمندان، خبرنگاران، عکاسان و فیلمسازان انتخاب شده است، سعی بر آن است که با معرفی یک مکان، پدیده و یا حادثه‌ای خاص،، از آن نگهداری شده و با شناسایی آن به جهانیان در حفظ محیط زیست تلاش‌هایی انجام پذیرد. عکس‌های زیر از میان برترین عکس‌های کانال و سایت نشنال جئوگرافیک یا با رأی کاربران آن انتخاب شده‌است.

  • اندونزی؛ کوه برومو در جاوه

فعالیت‌های این کوه آتشفشانی که از ۱۲ نوامبر ۲۰۱۵ تا ۱۲ نوامبر ۲۰۱۶ ادامه داشته‌است، باعث قطع ارتباط این جزیره و لغو شدن پروازهای آن و درنتیجه عدم ورود توریست‌ها به این منطقه شد.

https://www.flawingo.com/blog/wp-content/uploads/2017/10/visions-mount-bromo-volcano.ngsversion.jpg

  • ایالات متحده؛ نیویورک

راکن‎‌هایی که در دل شب در پارک مرکزی نیویورک مشاهده شدند، به یکی از جذاب‎‌ترین عکس‌های ماه نشنال جئوگرافیک تبدیل شدند. محققان غذا دادن به آن‌ها را عامل جذب حیوانات وحشی به شهرها دانسته و آن‌ها را یکی از عوامل مؤثر در انتقال بیماری هاری مشخص کرده‌است.

https://www.flawingo.com/blog/wp-content/uploads/2017/10/voe-raccoons-newyork-nyc-centralpark.ngsversion.jpg

  • مکزیک؛ میکوآکان

مرگ یکی از بزرگ‌ترین کولونی‌های پروانه‌های امپراطور در مکزیک نیز از عکس‌های برگزیده‌ی نشنال جئوگرافیک در ماه گذشته بود. طوفان فصلی زودهنگام و مرگ چهل درصد از پروانه‌های مهاجر در جنگل‌های میکوآکان مکزیک، فرشی از پروانه‌های رنگی بر زمینه‌ی برفی را به‌وجود آورده‌است.

https://www.flawingo.com/blog/wp-content/uploads/2017/10/STOCK_Jaime_Rojo_MONARCHS_160312_D4J5147_NEW_GOLD_RGB.ngsversion.jpg

  • ماداگاسکار؛ پارک ملی ایزالو

در پی تغییرات اقلیمی و شروع شدن فصل باران‌های موسمی در ماداگاسکار مهاجرت عظیم ملخ‌ها در دسته‌های بزرگ آغاز شد. از عکس‌های برگزیده‌ی نشنال جئوگرافیک که این توده‌ی عظیم را در مجاورت درخت خشک شده نشن می‌دهد توسط “ایگنو آرنات” ثبت شده و در مجله‌ی نشنال جئوگرافیک در ماه گذشته ه چاپ رسیده‌است.

https://www.flawingo.com/blog/wp-content/uploads/2017/10/STOCK_Ingo_Arndt_MG_0811.ngsversion..jpg

  • انگلیس؛ پارک ریچموند

آغاز فصل گاوبانکی در پارک ملی ریچموند نیز از زیباترین عکس‌های نشنال جئوگرافیک لقب گرفت. گوزن قرمزی که درحال دور کردن رقیب‌های خود برای دستیابی به گله‌ی گوزن‌های ماده است. در صبحگاهی مه‌آلود در ماه سپتامبر و نوامبر انگلیس.

https://www.flawingo.com/blog/wp-content/uploads/2017/10/ngsversion.jpg

  • چک؛ بسکیدز غربی

جنگلی حاشیه‌ای با درختان صنوبر در بسکیدز که یکی از زیست‌بوم‌های مهم کوه‌های کارپات است، با هجوم سرمای ناگهانی مواجه شده و سوژه‌ی خوبی را برای عکاس نشنال جئوگرافیک، جن بینر به‌وجود آورده‌است.

https://www.flawingo.com/blog/wp-content/uploads/2017/10/ngsversion-1.jpg

  • ایالات متحده؛ کویر سونوران

    نزدیکی صخره‌ی سرخ آریزونا بارش‌های پراکنده و رعد و برق‌های متعدد، نمایی زیبا از رنگین‌کمان را در این زمین کاکتوس‌های امریکایی به‌وجود آورده‌است. این عکس جک دیکنیگا را به الق یکی از عکس‌های برگزیده‌ی نشنال جئوگرافیک بدل کرده‌است.

https://www.flawingo.com/blog/wp-content/uploads/2017/10/ngsversion.adapt_.jpg

  • ژاپن؛ توکیو

نگاه به بالا و به شاخه‌های کج و کوله‌ی درخت افرا در پارک ملی شینجیکو گوئن توکیو نیز به یکی از زیباترین و تأثیرگذارترین عکس‌های نشنال جئوگرافیک تبدیل شده‌است.

https://www.flawingo.com/blog/wp-content/uploads/2017/10/shinjuku-gyoen-garden-tokyo-maples-voe.ngsversion.jpg

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

Call Now Button